Encara que no és exactament 'públic' encara, si fa una mica de recerca sóc segur que pugui trobar una còpia de RealPlayer 11 (que és quiet en la beta). Històricament no he estat un admirador de RealPlayer, però la versió 11 em pot fer canviar d'opinió.
Abans que comenci a descarregar vídeos, porti un moment d'endurir-se cap amunt de RealPlayer.
- Començament seleccionant Eines i llavors Preferències...
- Al menú de l'esquerra, seleccioni Connexió i llavors Internet / Intimitat. Tregui totes les marques de comprovació de les opcions d'Escenes d'Intimitat, amb l'excepció de potser Permetre Clip de HTML Info (per a detalls en aquestes escenes, faci clic l'Explicar-me Més botó).
- Ara selecte Descarregar & Enregistrament del menú de l'esquerra. Des d'aquí clic el Fullejar botó per canviar el 'salvar' localització per als seus vídeos descarregats. Clic correcte quan se'l fa.
- Mentre veu un vídeo en línia, se n'adonarà un bastant discret Descarregar Aquest enllaç de Vídeo en la part superior del videolector. Faci-hi clic si vol salvar el vídeo a la seva empenta dura.
- I l'arxiu estalviarà..
- De manera que el pugui mirar mentre fora de línia!
- Bitllet: aquest programari viola un cert nombre de Termes i Condicions per llocs de vídeo essencials com YouTube. Serà interessant veure si aquest tret roman permès.





























{ 1 trackback }
{ 6 comentaris... llegeixi'ls sota o afegeixi'n un }
Ross...what una elecció interessant de vídeos!
-Sean des de Virginia
Sean! Sí m'agrada relliscar matèria com allò a aquest lloc també
l'ikeep que aconsegueix l'error 404 o dll dep whatcan i fan per aturar aquest esdeveniment tot el temps
fer jo els wen i entren a prefrences que hi ha no descarrega i enregistrament. l'última cosa són pells. és aquell coz el tret estat impossibilitat ara ?
Hola, he estat utilitzant realplayer per aconseguir youtube vids i seu gran. Tristament 1 d'entre 4 vídeos (no aproximadament excepte alguna cosa com allò) jo tenir l'àudio però el vídeo falta Algunes Idees? S'apreciaria en gran manera ajuda
jo haver tingut un problema que descarrega amb intèrpret genuí. quan i estava intentant descarregar un vídeo li portava aproximadament 2 segons per descarregar però quan se n'estava anant i a guàrdia i ca't obrir-lo i la mida de l'arxiu són 0.01 mb. què haurien de fer i per arreglar el meu intèrpret genuí?
Deixi un Comentari