Jango Invites

per Ross McKillop el 20 de setembre, de 2007

Actualització: els 3 conviden anat. Actualitzaré una altra vegada if/when tinc més.

Jo havehad 3 convida al servei de beta Jango. Les meves idees inicials sobre Jango són molt positives. Té l'aspecte social de Last.FM i el corrent i 'suggereix els trets dels artistes similars de Pagell. Gran més - funciona al Canadà (Pagell fa no).

Deixi un comentari sota i enviaré convida a les primeres 3 persones. Alegries!

Si aquest correu l'ajudava, seria extremadament agraït si podria considerar que 3 minuts (El cronometrava) completen aquesta enquesta. Si ingressa a la seva adreça d'e-mail al final de l'enquesta, se l'introduirà a una competició per guanyar un Certificat de Regal de l'Amazones de $25 USD. No necessita ingressar a la seva adreça de nom o e-mail (encara que no se l'introduirà a la competició) per completar l'enquesta. Gens d'informació personalment identificable no es recull. Si opta per introduir la competició, la seva adreça d'e-mail no es vendrà o no s'utilitzarà per a cap classe de comunicació, altre que avisar-lo si guanyava la competició. Després que la competició acabi totes les adreces d'e-mail se suprimiran. Gràcies molt per endavant!!
Correus Relacionats:
  • 10 Brightkite Invites per a lectors d'Ajuda Simples
  • Streamy Invites
  • Joost Invites
  • 10 més brightkite convida per a lectors d'Ajuda Simples
  • Jaiku convida lectors d'Ajuda Simples
  • Porti classes d'Ajuda Simples just com aquest en el seu inbox d'e-mail tots els dies - de franc! Només ingressi a la seva adreça d'e-mail sota:

    Sempre pot optar fora d'aquesta subscripció d'e-mail a qualsevol moment.

    { 6 comentaris... llegeixi'ls sota o afegeixi'n un }

    1 Corrent-ne Jordània 09.20.07 a les 8:18 pm

    Dolç. Inclogui'm!

    2 Joe 09.20.07 a les 8:24 pm

    Gràcies per l'oferta Jango - es revalorava molt.

    Joe

    3 Tadas 09.20.07 a les 9:29 pm

    un pls

    4 cristià Saborio 09.20.07 a les 9:41 pm

    Yup, tenia com un també :D Gràcies!

    5 Shawn 09.20.07 a les 9:43 pm

    Inclogui'm si us plau!

    6 Ari 09.20.07 a les 9:44 pm

    Hola! Seria feliç d'aconseguir un Jango Convidar! :) Gràcies

    Deixi un Comentari

    Pot utilitzar aquests cordons de HTML i atributs: <A href=" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>