De tant en tant algú utilitzarà la forma de resposta, o em trobarà en IM, i farà una pregunta fortuïta. Intento contestar a tants d'ells com possible, i ocasionalment les preguntes condueixen a classes aquí sobre Ajuda Simple. Ahir escrivia una resposta bastant llarga a un lector presentava pregunta, i m'adonava que hauria de considerar destinació aquests en SH, fins i tot si no en el format de classe. Així - aquí és el primer
bitllet: sempre es canvien noms
Hola,
El meu nom és Jane i el meu aunty em donava els seus detalls. Deia que era una gran ajuda! M'estava preguntant si sabia la diferència entre Paral·lels i Bootcamp i quin és millor? Tinc un mac osx 10.4.8 i necessito funcionar finestres així puc executar programes de CAD. Puc fer això des d'aquesta versió?Esperi tenir notícies de vostè aviat.
Consideracions Amables
Jane
Aquí era la meva resposta a Jane -
Curses de paral·lels mentre X d'OS està corrent. Obre com qualsevol altra finestra (com Safari o iTunes) però dins d'aquella finestra, pot tenir un plenament funcionant "Windows". Tan bàsicament és com està utilitzant tant Windows com X d'OS al mateix hora. El desavantatge és que els dos sistemes operatius estan utilitzant els mateixos recursos - la seva memòria (RAM), el seu CPU etc. Normalment, quan s'està executant només un sistema operatiu, té TOTS aquells recursos. Així el desavantatge - quan està utilitzant X d'OS i Windows (mitjançant Paral·lels), tot és una mica més 'lent'. El plus és que els pot córrer a ells dos alhora.
Bootcamp li permet executar Windows al seu Mac. Bàsicament totes les vegades que engega el seu ordinador, el demanarà "vol utilitzar Windows o X d'OS"?. I n'escull un. Si selecciona Windows, el seu ordinador començarà Windows. Tots els recursos de sistema (RAM, CPU etc.) estan dedicats a Windows. Així el desavantatge per a Bootcamp és que si vol canviar-se des de Windows a X d'OS, ha de reprendre el seu ordinador. El plus és que Windows funcionarà molt més ràpid (perquè no està compartint recursos).
Aquí és el frec - vol utilitzar (Suposo) únic de Windows programes de CAD. El programari de CAD típicament exigeix, o com a mínim utilitza, molts recursos de sistema. Si opta per Paral·lels, inicialitzarà X d'OS, començarà Paral·lels i l'utilitzarà per començar Windows, llavors obrir un programa de CAD. Abans del temps que comença a fer treball seriós en aquell programa de CAD, el seu ordinador sencer serà "lent". S'adonarà que tot respon una mica més sluggishly, a vegades suposarà que faci una estona per més temps fer alguna tasca que això normalment (com obrir un arxiu gran en el programari de CAD). SI té l'últim i més gran Mac amb una tona de RAM i 2 CPU - seran Paral·lels que utilitzen bons.
Si té un sistema una mica més vell, i fa molt treball intensiu en aquells programes de CAD, podria voler utilitzar Bootcamp.























{ 1 comentari... llegeixi'l sota o afegeixi'n un }
Finalment. Algú de fet contestava a aquella pregunta en anglès clar! Sóc en exactament la mateixa situació com aquella noia i no era segur quin utilitzava. Cònjuge d'alegries!
Deixi un Comentari