Com carregar un lloc web construït amb iWeb a un compte no-.mac/MobileMe

per Ross McKillop el 15 de juliol, de 2008

Mac Disseny de Webs & Dev

Publicant un lloc web que utilitza iWeb a un .mac o compte de MobileMe és totalment simple. Publicant al seu propi server/hosting la companyia no és difícil, però aquesta classe el mostrarà com fer-ho fins i tot més fàcil - i molt més ràpid, especialment si té un lloc gran.

  1. Comenci a prop "publicant" el seu lloc a una carpeta local. Quan se'l fa actualitzant les seves pàgines, Arxiu de clic que -> Publiquen a una Carpeta...
  2. publiqui a una carpeta en iweb
    clic per engrandir-se

  3. Navegui a la carpeta en la seva empenta dura que vol de publicar (estalviï) el seu lloc dins. Si no té encara, asseguri's per introduir l'URL per al seu lloc a l'espai proporcionat. Clic Decidir quan se'l fa.
  4. seleccionant una carpeta en la seva empenta dura de publicar el seu lloc d'iweb
    clic per engrandir-se

  5. Després que el seu lloc s'hagi publicat reeixidament a una carpeta local, se'l demanarà amb una narració de missatge vostè només allò. Clic correcte.
  6. confirmant iweb un reeixit local publicar
    clic per engrandir-se

  7. Ara descarregui i instal·li w2w. És una utilitat petita, lliure, i molt fàcil d'utilitzar. Instal·lar-lo, només obrir l'arxiu i arrossegar-lo a la seva carpeta d'Aplicacions. Llanci'l d'allà.
  8. w2w a la carpeta d'aplicacions
    clic per engrandir-se

  9. Faci clic al + (més) botó.
  10. finestra d'organització de w2w

  11. Introdueixi la informació apropiada per al seu servidor de webs. Clic el Fullejar cordar i navegar a la carpeta local en la qual publicava el seu lloc (doni suport al pas a #2).

    Si el seu amfitrió/servidor de webs té una carpeta específica en la qual ha de posar arxius de webs, introdueixi aquella carpeta al camp de carpeta Remot. Per exemple, quan vostè FTP o SSH al seu web servidor, si ha de posar arxius en un subguia de la seva carpeta de casa titulat www - entri a www.

  12. informació de llocs de w2w finestra

  13. Una vegada que ha omplert els camps exigits, faci clic el Carregar botó.
  14. que w2w carrega

  15. Què fa especialment útil w2w, de banda de la seva facilitat d'ús, és que només carregarà arxius que han canviat (o arxius nous). Això estalvia temps, perquè no necessitarà carregar tots els arxius per només assegurar-se que els nou/actualitzava s'enviïn.
  16. arxivi llista que mostra timestamps diferents

  17. El proper temps actualitza el seu lloc utilitzant iWeb, només republica a la seva carpeta local, llavors llança w2w i fa clic el Carregar botó (no necessitarà reintroduir la seva informació de llocs com ha estalviat).
Correus Relacionats:
  • 3 Eines per augmentar funcionalitat d'iWeb
  • Com introduir un Mapa Google al seu lloc web utilitzant iWeb
  • Com utilitzar CyberDuck a arxius de FTP en X d'OS
  • Com suprimir el seu compte Plaxo (i per why vol a)
  • Com carregar automàticament fotografies del seu telèfon mòbil a Flickr
  • Porti classes d'Ajuda Simples just com aquest en el seu inbox d'e-mail tots els dies - de franc! Només ingressi a la seva adreça d'e-mail sota:

    Sempre pot optar fora d'aquesta subscripció d'e-mail a qualsevol moment.

    { 23 comentaris... llegeixi'ls sota o afegeixi'n un }

    1 Estofat 07.30.08 a les 1:20 sóc

    Hola allà, al Pas 8. diu que només carregarà arxius canviats o nous, el problema és quan "publica a carpeta" en iWeb, actualitza la cita i temps a TOTS els arxius. Tan utilitzant aquest mètode sempre carregarà el lloc sencer :(

    S'apreciaria qualsevol ajuda.

    2 Ross McKillop 07.30.08 a les 2:10 sóc

    Estofat -

    Quina versió d'iWeb està utilitzant? Puc confirmar de segur que v2.0.4 no actualitzi el timestamp dels arxius que no han canviat.

    3 N'Estofen 07.30.08 a les 2:43 sóc

    Hola,

    Tinc v2.0.4

    Com a prova obria detector a la meva carpeta de llocs (vista de llista així podria veure les cites modificades).
    Llavors en iWeb feia un "Publicar a Carpeta"
    Llavors en detector miro com TOTS els meus arxius de llocs es treuen i recreava amb segells d'hora de cita nous Avui les, 11:40

    4 Carlos Neumann 08.04.08 a les 3:28 pm

    Hola Ross, em pregunto si em podria ajudar.

    Estem refent el nostre lloc web sencer, serà ara ofert per Netsuite (ofereixen tot l'extrem del darrer del nostre negoci també, comptabilitat, el CRM, etc...).

    Vull transferir part de la informació teníem en el lloc web vell al nou, però ja que el disseny ha canviat no puc utilitzar el mateix html exacte. Estava pensant en crear arxius de html nous en iweb i llavors carregar aquells per ser servit com contingut per Netsuite.

    La cosa és, ja que iWeb crea llocs web sencers (pàgines no just individuals) hi ha molta informació d'estructura que trencarà probablement.

    Com sóc segur que pugui dir que sóc nou a l'editorial de html, estava esperant que seria gairebé tan simple com creant l'arxiu nou i el carregava com a unitat autònoma però estic aconseguint la sensació és una mica més complicat.

    No sé si que utilitzés un programa diferent ajudaria. La meva experiència només prèvia era amb un programari anomenada Autopista que em posava força molt en la mateixa situació.

    Apreciaré qualsevol ajuda.

    Carlos

    5 Benny 08.14.08 a les 4:53 sóc

    Hola Cogui'S,
    Puc confirmar que només els arxius modificats es carreguin al meu lloc de ftp. Com a prova; creï un lloc de maniquins, carregui'l utilitzant w2w. Faci 2 modificacions simples i carregui cada un d'ells individualment; anoti el temps portat pel carregar per completar. M'adonava d'una reducció significativa dins carregar temps. He de concloure que no tots els arxius es carreguen....

    6 Fredrik 08.17.08 a les 12:36 pm

    @Stew

    Crec que la diferència és que està mirant la carpeta de llocs local, no els arxius carregats. El que w2w farà és aspecte a la carpeta de llocs perquè els arxius que han tingut el seu contingut modificaven i només carreguen aquells, així si mira els arxius al servidor de webs present, veurà que la modificació diferent data.

    7 mat 08.28.08 a les 3:23 sóc

    hey,

    fent molts problemes que carreguen mu iWeb situar a un servidor no-mac. Haver semblat fer totes les coses correctes, i pot veure que els meus arxius en el meu amfitrió expliquen, però continua tenint l'error 404 o 403, o una versió molt espatllada de la meva pàgina principal sense enllaços. És això alguna cosa per fer amb la versió que utilitza 1.1.2? He estat utilitzant Cyberduck entre altres i el carregar sembla bo.

    qualsevol benvinguda d'ajuda

    gràcies

    mat

    8 jamie 09.08.08 a les 1:35 pm

    hola què és un i dont de carpeta remot entendre com publicar el meu lloc web

    9 Barc 11.10.08 a les 10:49 sóc

    Quan intento carregar utilitzant W2W, aconsegueixo el missatge d'error següent:
    arrissi l'error tornat número 67.

    Algunes idees?

    10 Elisa 01.07.09 a les 7:55 sóc

    Feia el meu dia!!!!! Gràcies tant!

    11 Mark Ostrom 01.14.09 a les 10:01 pm

    Hola.. Quan intento publicar el meu lloc d'iWeb a un altre lloc, no aconsegueixo res. L'arxiu d'"index.html" de html és en blanc, com és l'arxiu d'"index.html" dins de la carpeta de lloc web principal. Res que faci no fa el meu lloc aparèixer, però quan el publico a .mac mira bo. què és amunt amb allò?

    12 Mark Ostrom 01.14.09 a les 10:02 pm

    PS que el FTP carrega es torna bo, cap problema. És quan tot arriba obre una pàgina en blanc.

    13 Aaron Dobbin 01.17.09 a les 5:19 pm

    Tenia el mateix assumpte... així obria l'arxiu de html que era generat des d'iweb en el meu harddrive, era copiat i era enganxat el contingut sencer de l'arxiu local a l'arxiu carregat (via el quadre de control de lloc web -> editen funció... i ara estic aconseguint un "Analitzar error: error de sintaxi, T_STRING inesperat en /home/*******/public_html/index.xhtml en línia 1

    "

    14 Ian 01.20.09 a les 6:15 pm

    Ningú ha imaginat com aconseguir per davant del problema descrit per Mark Ostrom i Aaron Dobbin? Tinc un client que està intentant carregar el seu lloc d'iWeb al meu servidor i està tenint el mateix assumpte... Tanmateix a descarregar els arxius al meu ordinador localment, els arxius obriran i mostraran correctament, però una vegada que es carreguen al servidor, no treballen. Pàgines blanques just en blanc... S'aprecia qualsevol ajuda!

    15 Aaron 01.20.09 a les 10:03 pm

    ... encara no treballant. Havia trobat una 'parcel·la de php' per a la porció d'encapçalament del (codi de x)html... tan aparentment aquest error és un que prové de pàgines de php. No sé prou de codificar per poder contestar per què un editor de pàgina crea xthml, salvat com a arxiu de html, que crea un php errors... hmmmm.

    La parcel·la es copia i s'enganxa per sobre de la porció de xhtml de codi sobre cada encapçalament de pàgina - de fet és només un snippet de php.

    Això funciona... però el cut-n-paste ha d'ocórrer de cada pàgina del lloc web... Aconseguia cansat d'aquesta ruta realment ràpidament... especialment ja que aquest pas s'exigiria totes les vegades qualsevol porció de qualsevol pàgina s'actualitza en iweb.

    Quan aconsegueixo a casa puc treure la parcel·la... i enviï'l aquí si allò ajudaria ningú.

    16 Ian 01.21.09 a les 5:54 sóc

    Hola Aaron, gràcies per a la resposta. Allò és un problema molt estrany que iWeb està provocant. Si no li importes per enviar cap amunt de la parcel·la, ho apreciaria en gran manera. Això els aspectes com això poden ser més fàcils que el meu client només ofereixi amb un .mac compte, que és què jo estic suposant és com programaven això. Així algú crea un lloc web en iWeb, i llavors es frustra intentant carregar-lo a algun lloc més i llavors han d'emigrar per damunt a .mac... Només una altra manera de guanyar diners que endevino :) Desitjo que hi havia un millor destret, però si la parcel·la és tota la que treballarà a partir d'ara mateix, enviaré allò al meu client i li dic el procediment. Gràcies pel seu temps i ajuda!

    17 Aaron 01.21.09 a les 7:52 sóc

    Aquí és la parcel·la (simplement enganxi sobre les primeres poques línies sobre codi de html(ish) de cada pàgina - fins al cordó de cap... no sobre el cordó, només everthing abans d'això):

    ... i ha de fer aquest tall/pasta a la pàgina de html després que s'hagi carregat l'el web (a través del seu quadre de control d'amfitrions -> editen funció de font - I si les seves pàgines carreguen al servidor com documents en blanc... llavors necessitarà copiar pasta el codi de seu localment estalviades pàgines (la font de pàgina sencera) a les còpies que són en el webhost... llavors apliqui la parcel·la).

    (Si us plau analitzi això primer abans de lliurar-lo al seu client... Odiaria semblar dolent, fent-lo semblar dolent, si no funciona pel seu projecte...)

    Sembla agradar el treball fàcil, però quan entrar a les pàgines generades auto com arxius de blogs i galeries de foto, llavors començar a veure el perdue de dolor que ha portat a la seva placa.

    És una vergonya que W2W (Editor d'iWeb Fàcil) no treballarà com anunciat... potser hi ha requisits bàsics que necessitem buscar en una companyia que ofereix - alguna cosa que Editor d'iWeb Fàcil exigeix que ofereixin alguns (molts) no proporcionen.

    18 Aaron 01.21.09 a les 7:54 sóc

    ugh... qualsevol no com a codi postal aquí allò apareixerà com text... i faci'l que no es torni interclassificat com adequat del formating del correu?

    19 laura 02.10.09 a les 4:07 sóc

    ciao
    iweb de contra d'io ho un problema
    tra le pagine erano attivi d'enllaç de tra le pagine e mentre la prima volta che ho pubblicato il sito su una cartella i d'enllaç d'ho impostato tutti i, noposso navigare tra le pagine d'ora quando visito il sito pubblicato sulla cartella....
    No així quale possa essere il problema.. tu per idea de caso ne hai???
    grazie per l'aiuto :)

    20 Mark Ostrom 02.10.09 a les 4:16 sóc

    Quin crap. La poma només ignora això.

    21 fede 02.24.09 a les 2:55 pm

    buenas!
    una pregunta... milla de si hago sitio entero en el iweb, cuando vet aquí suba un milla servidor un traves de w2w se vera completo o tengo limitaciones como las que tallar en daus el cartelito que aparece al finalizar de publicar el sitio en un carpeta??
    las animaciones se seguiran viendo??? gracias!

    22 mike 03.28.09 a les 4:11 pm

    Quan carrego, el procés s'atura i aconsegueixo el missatge d'error:
    Error que carrega els arxius a bluehost.com
    arrissi l'error tornat número 7.

    23 Lilian Rosenstreich 04.30.09 a les 5:59 sóc

    Estofat,
    Tinc el mateix problema amb actualitzacions que passen a tots els meus llocs quan només vull enviar-ne un de nou. Mai figurava d'una manera de córrer al voltant d'això?
    Lili

    Deixi un Comentari

    Pot utilitzar aquests cordons de HTML i atributs: <A href=" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>