Aquesta classe breu el guiarà a través de crear la seva primera pàgina web.
Què és HTML, i Què Necessito?
Per crear un document de HTML ha d'entendre que HTML sigui la llengua de la Xarxa. És una llengua marca amunt simple tot i així universal que dóna l'habilitat per crear pàgines complexes de text que es converteixen en imatges, estils, i contingut valuós que es poden veure perquè una persona qualsevol utilitzi qualsevol classe d'ordinador o navegador al web, als desenvolupadors de webs i als dissenyadors.
Alguns de vostès poden haver sentit que necessita alguna classe de programari especial per publicar la seva pròpia pàgina de HTML, tanmateix allò és un descaradament falsa declaració.
Aquí és una llista petita de totes les eines que necessita:
-Un processador de textos (com SimpleText, BBEdit, Notepad, o Paraula de Microsoft)
-Un coneixement laborable simple de HTML. (Afortunadament HTML és fàcil i divertit per assabentar-se!)
Yup! Thats això! Aquestes són totes les eines que necessita a partir d'ara, li deia que era llista petita.
Cordons
Text histèric que Mark-up-Language principalment consta d'uns quants cordons que estan arrelats a un document de text simple. Només s'amaguen realment entre bastidors, controlant la majoria de què el deixa veure, i què vol que vegi a l'època designada. Hm, classe de recorda jo del tret de control dels pares en el tv una mica.
Els cordons de HTML fortament tenen en compte l'existance de la llengua anglesa. Com la majoria dels cordons són paraules (com blockquote) o abreviatures (com "pàg." per al paràgraf), però estan únicament separats del text regular ja que es posen en parèntesis d'angle petits (com aquests < >). Per això el cordó atrevit s'assemblaria a <b>, i el cordó de blockquote és <blockquote>.
Hi ha certs cordons que faran la majoria influir damunt com a la pàgina se li donarà forma (per exemple; <P> comença un paràgraf nou, i <br> pot trencar l'última línia dins del paràgraf per permetre un espai), i altres distingeixen com apareixen les paraules (<i> fa itàlica de text). La majoria dels others proporcionen informació - com el títol - que no apareix en la pàgina mateixa.
Una cosa molt important que ha de recordar sobre cordons és allò per a tots els cordó que hi ha. Totes les vegades utilitza un cordó - digui <br> - també ha d'afegir i tancar-lo amb un altre cordó - en aquest cas, </br>. Anoti el barra inclinada - / - abans del cordó "br"; allò és què guarda en contrast el cordó de tancament des del cordó d'obertura.
Una pàgina de HTML bàsica sempre comença amb el cordó <html> i acaba amb </html>. Enmig, l'arxiu té dues seccions - l'encapçalament i el cos.
L'encapçalament adjuntat pel <head> i </head> etiqueta - conté informació sobre la seva pàgina que no serà visible a la pàgina final, per exemple el títol. El cos adjuntat per <body> i </body> - és on té l'acció de HTML genuïna lloc. Totes les coses que apareixen a la pàgina es contenen dins d'aquests cordons.
Ara A Al Document de HTML
Penso que estiguem preparats per començar a crear una pàgina simple. Bé? Correcte el primer pas, naturalment, ha de crear un document de text nou (recordi-se'n, s'hauria d'estalviar com "Text Només" o "Text Clar" si està utilitzant un processador de textos que és més elegant que, say, SimpleText o NotePad) i anomenar a això "anything.html" on és "tot", um, bé bàsicament tot a tot.
El seu document bàsic hauria de mirar alguna cosa com això:
<Html> <head> <title>SimpleHelp.Net</title> </head> <body> <h1>HTML Basics</h1> <p>This és un article simple per ajudar-lo a crear una pàgina de HTML laborable en SimpleHelp.Net!</p> <p>Simple que ajuda en SimpleHelp.Net :)</p> </body> </html>
Dins dels cordons de <head>, tenim el títol "SimpleHelp.Net" que apareixerà al bar a través de la part superior del seu navegador.
Dins dels cordons de cos, hauria de tenir tot allò que serà clarament visible a la pàgina. Amb el que hem escrit damunt això mirarà alguna cosa com això:
Fonaments de HTML
Això és un article simple per ajudar-lo a crear una pàgina de HTML laborable en SimpleHelp.Net.
Ració simple en SimpleHelp.Net
![]()
Mentre podria haver endevinat, <h1> és el cordó per a un titular (el titular més gran, de fet comparat amb <h2>, <h3>, etcètera) i <p>, naturalment, marca el començament d'un paràgraf nou. Cada paràgraf està tancat de per un cordó de </p> corresponent. Com cada dos cordons haurien de ser tancats pels seus cordons de correspondant que inclouen un " / ".
"HTML-ing" sembla força simple? Bé endevini què? Això segur és!
Totes les pàgines tenen un codi font i aquesta llauna amb això pot veure tots els codis de HTML de pàgines web per accedir-hi a través de les seves opcions de menú de navegadors. I millor de tot, no necessita la seva pròpia pàgina inicial per practicar! Pot estalviar documents de HTML en les seves empentes locals o portàtils i llavors tenir-los oberts cap amunt d'utilitzar l'opció Oberta sota el menú d'Arxiu dins del seu navegador.
Els desitjo la millor de sort a tots com esperançadorament això ha ajudat un novici de parell lectors creen una pàgina de HTML i potser fins i tot ajudava a refrescar algun de les ments de desenvolupadors més intermèdies també.
Senti's lliure de comentar!





























{ 3 comentaris... llegeixi'ls sota o afegeixi'n un }
No pot tancar un cordó de br.
També, qualsevol arxiu de text clar amb ampliació de html és prou.
Per aclarir-se una mica, és veritable un cordó de br no hauria de ser tancat com és un dels dos cordons existents que s'estan autotancant, l'altre cordó és el cordó. En aquest article el tancament del cordó de br era només un exemple.
Sí això és correcte, qualsevol arxiu de text clar salvat amb l'ampliació .html és ser suficient.
Gràcies Nicolas per al seu comentari. Apreciem la seva informació addicional.
Els dos cordons autotancament són els cordons de br i img.
Deixi un Comentari