Aquesta classe el guiarà extraient l'àudio d'un DVD i llavors convertint-lo en un .mp3 per a l'ús w/ el seu iPod o intèrpret de MP3. Tot el programari utilitzat en aquesta classe és lliure.
NOTE(s):
1. Si us plau asseguri's que se li permeti (legalment) extreure l'àudio del seu DVD abans de completar els passos en aquesta classe.
2. No faig cap declaració que això sigui la manera "millor" de convertir l'àudio o música en un DVD en mp3. El que reclamaré és que aquest mètode ha funcionat per mi repetidament, no és gaire durament, i el so de mp3s que resulta gran.
Primer necessitarà descarregar i instal·lar MacTheRipper i ffmpegX. Aquests dos programes són lliures (ffmpegX és programari de prova plenament funcional).
MacTheRipper és una instal·lació molt directament endavant - només arrossegui MacTheRipper des del .dmg fins a la seva carpeta d'Aplicacions. ffmpegX és una mica més delicat (però naturalment no durament) - només segueixi les instruccions a http://ffmpegx.com/download.html prudentment.
Extraient àudio d'un DVD que utilitza MacTheRipper
- Introdueixi el DVD del qual desitja extreure l'àudio, i tanqui iDVD (o qualsevol altre programa que pot haver començat quan posa el DVD). Llanxa MacTheRipper
- Seleccioni el tabulador de Mode i llavors esculli Títol - Extracció de Capítol de la llista desplegable
- De la segona llista desplegable haurà de seleccionar el "títol" de què desitja extreure l'àudio. Si l'àudio pel qual està anant és a algun lloc en el "tret principal" del DVD (i.e. no és al 'material de gratificació' o 'extres' en el DVD), seleccionar el títol que acaba amb (MF). Si l'àudio que està intentant extreure és en els trets de gratificació o extres, necessitarà imaginar quin "títol" escollir. La llargada de cada títol (en hours:minutes:seconds) pot ser molt útil determinant quin és aquell que vol.
- Seleccioni el capítol de què desitja extreure l'àudio. Pot escollir capítols múltiples, però han de ser seqüencials (esculli un capítol de començament i final). El més capítols escull, el més llarg (i més gran) l'arxiu que resulta serà.
- Ara faci clic al botó D, i llavors els Corrents es corden. Tregui les marques de comprovació de qualsevol dels Corrents de Vídeo (ja que estem anant per l'àudio, no necessitem extreure cap vídeo). Cada DVD diferirà en el nombre i tipus de Corrents d'Àudio disponibles. Tregui les marques de comprovació de tots els Corrents d'Àudio excepte un - idealment el AC3 6Ch. Asseguri's cap del Subtitular Corrents són comprovats i llavors clic ANAR-SE'N!.
- Si aquesta és la primera vegada que ha utilitzat MacTheRipper, se l'impulsarà a salvar l'arxiu a algun lloc. Esculli la seva Taula de Treball (no importa, només recordar-se on salvava l'arxiu).
- Quan l'extracció sigui completa, MacTheRipper el deixarà saber


Convertint l'àudio de DVD en MP3
- Si resulta fer que se l'instal·li un intèrpret de medis allò pot sonar arxius de .ac3 (p. ex. VLC) pot utilitzar això escoltar l'arxiu (assegurar-se que extreia el dret un etc).
Ara convertirem el .ac3 en un .mp3, utilitzant ffmpegX.
- Obri ffmpegX i arrossegui l'arxiu de .ac3 a l'arxiu de Gota aquí finestra.
- A la columna de Format d'Objectiu, seleccioni la fletxa petita directament prop d'A. Triï arxiu d'Àudio a mp3 des del fons de la llista desplegable molt gran. No esculli Pel·lícula arxivar a mp3, fins i tot si el DVD és una "pel·lícula".
- Ara seleccioni el tabulador d'Àudio i triï un bitrate per al seu mp3. M'agrada utilitzar alguna cosa una mica més alta que l'omissió 128, però això és una preferència personal. Recordi-se'n, el més alt el bitrate, el més gran l'arxiu que resulta serà. Clic Codificar quan està preparat.
- ffmpegX mostrarà una finestra d'estatus que el deixa saber com se n'estan anant les coses
- La finestra d'estatus canviarà a Acabat quan ha fet
- Si comprova la carpeta on salvava l'arxiu de .ac3, trobarà ara un .mp3 també. Allò ho és! Pot rebatejar el mp3, moure'l al seu guia de Música etc.



































{ 4 trackbacks }
{ 20 comentaris... llegeixi'ls sota o afegeixi'n un }
He estat mirant pertot arreu per imaginar com fer això. Pensava que anava a haver de comprar Conversió - Gràcies!!!
Ian,
Feliç de sentir que ajudava
Ningú més ha vist aquest problema?
Després de fer clic Codificar, el procés de codificació acaba gairebé immediatament, i aparentment reeixidament, però cap arxiu d'àudio no s'estalvia. Fent clic a la informació demostracions de botons això:
CVS de versió de FFmpeg, Copyright (circa) 2000-2004 Fabrice Bellard
Complexió universal Mac OSX per a ffmpegX
versió de libavutil: 49.0.0
versió de libavcodec: 51.9.0
versió de libavformat: 50.4.0
Sol gen. 14 11:50:30 EST 2007
, gcc: 4.0.1 (Ordinador de Pomes, Inc. complexió 5250)
[ac3 @ 0x5597b8]Could no paràmetres de codec de descobriment (Àudio: ac3)
Gràcies per enviar això! He estat buscant un mitjà d'extreure àudio de dvds de concert que tinc.
Desafortunadament, tinc l'error següent (amb el dos 5 canal i 2 arxius d'aportació de canal):
-
La codificació començava el Sol 18 de març 18:39:28 CDT 2007
CVS de versió de FFmpeg, Copyright (circa) 2000-2004 Fabrice Bellard
Complexió universal Mac OSX per a ffmpegX
versió de libavutil: 49.0.0
versió de libavcodec: 51.9.0
versió de libavformat: 50.4.0
Aportació #0, ac3, des de '//.AC3':
Duració: 00:04:39.3, començament: 0.000000, bitrate: 448 kb/s
Corrent #0.0: Àudio: ac3, 48000 Hz, 5 canals, 448 kb/s
No podria trobar corrent d'aportació #0.1
-
Alguns ajuda/idees? Gràcies!
El procés damunt treballs bé perquè DVDs que tenen àudio de AC3 segueixen. M'estava preguntant què fer sobre aquells DVDs que tenen pistes de PCM en canvi. Subsolador Mac The i osex estriparan tant l'àudio de DVD a .PCM arxius, però jo no pot trobar una manera d'anar-se'n de .PCM arxius a .MP3. S'aprecien molt algunes pistes en allò. En tinc dos concert DVDs que realment vull en el meu iPod i n'estic tenint zero sort. Gràcies!
Si es troba on es generen arxius de 0kb mp3 i té error "no podria trobar corrent d'aportació", llavors intentar córrer el seguir de terminal:
/Applications/ffmpegX.app/Contents/Resources/ffmpeg -ab 256 -i in.ac3 out.mp3
Necessita teclejar els camins d'arxiu correctes i noms però funcionava per mi!
Utilitzant una altra solució de punta que funcionava sense la consola - només asseguri que seleccioni el format d'objectiu en ffmpegX per ser arxiu d'ÀUDIO a MP3 - els altres no estan treballant com Ross correctament esmenta en la classe.
Gran guia. Tanmateix, estic tenint un problema seguint aquests passos.
Extrec un corrent de AC3 senzill amb MTR, i l'analitzo amb intèrpret de VLC. Juga bo.
Tanmateix, després que codifiqui el mp3 que utilitza ffmpegx la cançó apareix en els temps de mp3 2 (d'esquena)
(FYI jo estic corrent això en Lleopard)
Algunes Idees?
Vaig que dóna suport!
MTR és aquest que colpeja la cançó 2 vegades a l'arxiu de AC3 extret.
Estic utilitzant MTR 3
Algunes idees?
Perquè els que tenien es molesten utilitzant aquest mètode, aquí és una alternativa (Només l'utilitzava amb àudio de PCM):
Podia extreure un capítol d'un DVD Fre de Mà que utilitza, com a AVI amb MP3 (probablement vol un bitrate ridículament alt, a mesura que es convertirà més tard en AIFF, abans de ser convertit en qualsevol cosa que vulgui.) Era capaç d'obrir i jugar l'AVI amb Quicktime Player (i l'ajuda de Flip4Mac per manejar l'encoding-which de vídeo d'AVI pot no ser necessària de només accedir al MP3 que jo de pista ja el feia que sigui instal·lat.) Podia retallar l'àudio combinat i vídeo al punt d'engegada i final desitjat utilitzant Quicktime Player, llavors exporto la porció retallada de l'àudio a AIFF que utilitza la funció d'exportació d'Intèrpret de Quicktime. Si vol un altre format, el pot convertir amb iTunes.
Oh el meu gosh, desitjo que havia trobat aquest article fa dos dies. Malgastava SOOO molt temps.
Gràcies, gràcies, GRÀCIES!!!!
Gràcies per aquest guia pas a pas, no podria ser gaire més fàcil. De tant en tant tanmateix, la velocitat que resulti mp3 és també de pressa, com doblat. Alguns suggeriments en el que estic fent malament o fallant?
@Marco6:
Correcte vostè fer-me que se stumped en aquell. Jo google això i veurà si puc trobar res, llavors tornar a vostè.
Sorpresa! No parli de complex per cap raó.
Utilitzi YADEX. Seu lliure i farà igual en un segon!
Com puc escollir capítols de múltiples ((esculli un capítol de començament i final)?
Gràcies,
Francisco
D'alguna manera no sembla que treballi
Everytime continuo aconseguint un error.
"no podria trobar el codec propi"?????
Instal·lava ffmpegX que utilitzava el guia sobre el lloc web.
També te instal·lat exigia add-ons
Què estic fent malament???
Si us plau ajudi.
Aconseguit exactament el mateix problema...
Qualsevol consell és benvingut.
Gràcies
Gràcies tant per considerar que el temps escriu això. Això era increïblement útil!
Treballa, Gràcies tant,
Francisco
Gran classe, la primera part feta funcionar com un encant. Tanmateix la pista d'àudio en el meu cas era un PCM i ffmpeg es negava a reconèixer-lo. XLD el convertia de manera bonica tanmateix en aiff després d'una mica de judici i error i endevinant dels paràmetres exigits per a la conversió.
Moltes gràcies Ross, això era molt útil.
Deixi un Comentari