Aquesta classe el guiarà a través d'establir UI de Web d'uTorrents (Interfície d'Usuari). L'UI de Web li permet connectar remotament a l'ordinador que corre uTorrent, a través d'un navegador web, i controlar tots els seus torrents.
Davant de vostè fins i tot ser començat - és molt important fixar-se al davant - a Internet Explorador 6 no dóna suport UI de Web d'uTorrent. Firefox, Safari i I.E. 7 semblen tots treballar just bé.
- Per permetre el servei d'UI de Web, obri's cap amunt d'uTorrent, Opcions selectes i llavors Preferències...
- Faci clic al + (signe més) prop d'Avançat per expandir la llista. Seleccioni Web UI d'aquella llista. En general secció de la finestra de Preferències, posa una comprovació a la caixa etiquetada Permetre Interfície de Web. Deixi el nom de l'usuari com admin i llavors seleccioni una contrasenya introduint-lo a la Contrasenya: caixa. També pot voler permetre accés a l'UI de Web d'uTorrent en un port diferent. Per a mi, de l'única manera podria aconseguir treballant havia d'utilitzar un port diferent. Recordi-se'n - si utilitza un port que escolta alternatiu voldrà assegurar-se que port està sent enviat al PC que corre uTorrent. Clic correcte quan se'l fa.
- Ara descarregui l'arxiu d'UI de Web des dels fòrums d'uTorrent. El web que UI addon és un arxiu de .rar - si necessita ajudar obertura i accedint al contingut d'un arxiu de rar, veu aquesta classe.
Necessitarà extreure alguns del contingut de l'arxiu d'UI rar de Web a una carpeta específica en el seu PC. Per accedir a aquella carpeta, faci clic al botó de Començament de Finestres, seleccioni Cursa i entri:
%AppData%\uTorrent
- Ara extregui webui.zip i sortabletable des de l'arxiu de rar a la carpeta en els quals s'obria el pas previ. BITLLET: - no obri de fet webui.zip - hauria de romandre un arxiu de cremalleres.
- Aquí és el moment de veritat. En el PC que està corrent uTorrent entra port de http://127.0.0.1:the que utorrent afegeix/gui/
Si utilitzava totes les escenes d'omissió quan instal·lava uTorrent, el port al damunt del qual utorrent continua en l'URL serà probablement 44940. En el screenshot per sota, estic utilitzant el port 8080 - perquè optava per utilitzar un port que escolta alternatiu (doni suport al pas a 2).
- Introdueixi el seu nom de l'usuari (que és admin, llevat que el canviés) i contrasenya. Li hauries d'atorgar la Interfície de Web d'uTorrent. Des d'aquí pot controlar moltes de les escenes d'uTorrent - incloent-hi afegir torrents nous, parant d'existir un etc.
- Si no li atorgues la Interfície d'Usuari de Web d'uTorrent, aquí són algunes puntes de depuració i els suggeriments.
- Comenci una altra vegada des de la part superior. Asseguri's que l'enviament de ports es permeti pròpiament per a amb qualsevol port optava per utilitzar uTorrent. Asseguri's que extreia webui.zip a la carpeta correcta.
- Premi CTRL+F5 al seu navegador. O Això es reanimarà l'UI de Web, o veurà una pantalla en blanc (blanc). Si només veu una pantalla blanca en blanc llavors tancar i reobrir el navegador llavors UI de Web de càrrega una altra vegada.
- Si allò no fa funcionar llavors ús el després d'URL http://YourIP:UTport/gui/?action=setsetting&s=webui.cookie&v={} i llavors recarrega l'UI de Web que utilitza l'URL normal
- Provi port de http://127.0.0.1:the d'accés que utorrent funciona on/gui/?list=1
- Provi un navegador diferent - recordi-se'n - no s'introduirà I.E. 6.
- Ressenyi la informació aquí.
- Si allò no funciona, intenti fer entrar els fòrums d'uTorrent.
- En accedir als seus arxius d'uTorrent remotament, necessitarà connectar a l'ordinador que corre uTorrent a través de la seva adreça d'IP pública. Pot obtenir la seva adreça d'IP pública visitant http://www.whatsmyip.net des de l'ordinador que corre uTorrent. Llavors quan vol accedir a uTorrent des d'un ordinador remot, entri: http://your-public-ip-address:port:/gui/ a la barra d'adreces de navegador.































{ 4 trackbacks }
{ 2 comentaris... llegeixi'ls sota o afegeixi'n un }
No puc accedir a webui des del meu navegador mozilla firefox 3.Whenever introdueixo l'enllaç sencer a la barra d'adreces i colpeixo introduir llavors un arxiu anomenat gui és descarregat. però no puc obrir aquell arxiu. Què és el problema. Ajuda Pls.
com pot i insall i sobre la victòria 98
Deixi un Comentari