Si mai ha manejat la migració d'un servei web o un lloc web des d'un servidor a un altre sap com pot ser l'experiència de boja. Tanmateix, si interromp el procés a passos clars i comprovacions constants funcionades pot fer l'experiència una mica més fàcil en si mateix. Un dels problemes que podria executar a cap a l'extrem de la migració és el període quan té el lloc web que s'executa bé en la localització nova però necessita esperar el nom de camp per ser enviat al servidor nou. pot o tancar el seu servei fins que el camp es fa enviament, o vostè pot organització el seu primer servidor enviar tot el seu tràfic al servidor nou. Fem un aspecte a com pot fer allò en una màquina de Linux que utilitza IPTables.
En cas que ja no sabés, IPtables és un tallafoc de programari que envia amb la majoria distribucions de Linux. És un programari extremadament útil i es pot utilitzar per a molt més que només com a tallafoc. En aquest exercici que configurarem IPTables en un servidor de Linux per redirigir tot el tràfic que ve al port 80, (que és el port de servidor de webs d'omissió), a un servidor amb l'IP 122.164.34.240. El primer pas és posar la seva caixa de Linux per deixar aquesta classe d'enviament tenir lloc. Obri una finestra terminal, connecti's com usuari d'arrel i dirigeixi la comanda següent:
Eco de # 1 >/proc/sys/net/ipv4/ip_forward
El pròxim pas ha de dir a IPTables que redirigeix el tràfic al servidor nou:
Tcp de -p PREENCAMINAMENT de -D de nat de -t de # iptables -dport 80 DNAT de -j -to-destination 122.164.34.240
Aquí és on passa la màgia d'IPTables. Amb el terç i pas final diem a IPTables que reescriu l'origen de connexions al port del servidor nou 80 per semblar venir del servidor vell.
Els tcp de -p POSTENCAMINAMENT de -D de nat de -t de # iptables -d 122.164.34.240 -dport 80 -j ES FAN PASSAR
El pas final s'exigeix perquè si no diem al servidor de webs del servidor nou que les connexions estan venint de les màquines de client, pensaria que s'estiguin originant a partir del servidor vell.

























{ 0 comentaris... afegeixi'n un ara }
Deixi un Comentari